Email Adresiniz :
Göndereceğiniz Email Adresi :

Açık Pozisyonlar






Related Categories

Tam Zamanlı Pozisyonlar

Başlık SAP DESTEK UZMANI
Kategoriler Tam Zamanlı Pozisyonlar
Konum Ankara Merkez Ofis
İş Bilgileri

SAP DESTEK UZMANI

Akfen Holding A.Ş. bünyesinde görevlendirilmek üzere SAP Destek Uzmanı pozisyonunda bir personel istihdamı yapılacaktır.

GENEL NİTELİKLER:
• Ankara’da ikamet edebilecek,
• Üniversitelerin işletme, iktisat, maliye, istatistik, işletme mühendisliği veya endüstri mühendisliği bölümlerinden mezun,
• En az 2 yıl tecrübeye sahip,
• SAP Finansal Modüllerine hakim (FI, AA, CO),
• Zaman yönetimi ve iş planlaması yapabilecek,
• Problem çözme, analitik düşünme, sorgulama ve araştırma yeteneğine sahip,
• Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Prezentabl ve ilişki yönetiminde başarılı,
• Yoğun çalışma temposu ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Yeniliklere açık, sorumluluk sahibi, takım çalışmasına yatkın,
• MS Office uygulamalarına hakim,
• Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak,

İŞ TANIMI:
• Akfen bünyesinde, hali hazırda devam eden SAP projesinde aktif görev alarak SAP finansal uygulamalarının (FI, CO, AA) geliştirilmesi ve desteklenmesi çalışmalarını yürütmek,
• Kullanıcılardan gelen taleplerin çözümü aşamasında destek sağlamak,
• Destek ve proje çalışmalarında iş süreçlerinin analizlerinin ve tasarımlarının yapılması, uyarlanması, testlerinin yapılması, devreye alınması ve eğitimlerin gerçekleştirilmesi süreçlerinde görev almak,
• Yeni oluşan ve geliştirme gerektiren talepleri analiz etmek ve gerekli yönlendirmeleri yapmak,
• SAP danışmanları ile şirket çalışanları arasında iletişim ve koordinasyonu sağlamak,
• Geliştirilen yeni modül veya raporların testlerini gerçekleştirmek,
• Dokümantasyon hazırlamak ve hazırlanan verileri güncellemek,
• SAP kapsamında ihtiyaç duyulan raporlamaların hazırlanmasını ve geliştirilmesini sağlamak.

İş Yeri:
Ankara Merkez Ofis

İletişim Bilgisi:
E-Mail : ik@akfen.com.tr

Akfen Holding A.Ş.:
Akfen Holding, somut gelişim stratejisi ve monopolistik pazarlarda saygın uluslararası ortakları olan Türkiye’deki en büyük altyapı holdinglerinden birisidir. Şirketin temel faaliyet alanları; havalimanı inşaatı ve işletmesi, liman inşaatı ve işletmesi, gayrimenkul yatırım projeleri ve otel projeleri, hidroelektrik santralleri ve diğer enerji yatırımları, su ve atık su imtiyaz proje yatırımları ve yönetimidir.

Adayların belirtilen pozisyon için en geç 16 Temmuz 2017 tarihine kadar başvuru yapmaları gerekmektedir.

Job Application Link Display
Şimdi Başvur



Başlık Finance Specialist
Kategoriler Tam Zamanlı Pozisyonlar
Başlangıç ​​Tarihi 02-05-2017
Konum Ankara Office
İş Bilgileri

Finance Specialist

General Qualifications:
• Bachelor degree of finance/business/engineering or quantitative major from a reputable university. MBA is a plus.
• 3 to 5 years experience for associates and up to 3 years experience for analysts in investment banking / project finance / equity research environment and/or similar positions.
• Strong quantitative, financial modelling and analytical skills along with satisfactory knowledge of managerial accounting.
• Teamwork and multi-task oriented with focus on key details
• Ability to focus on key details and meet tight deadlines
• Strong communication, writing and presentation skills in English
• Strong MS Office skills
• Ability to be detail-oriented
• No military obligation for male candidates

Job Description:
• Preparing/assisting and developing financial/business valuation models to evaluate projects and investments
• Preparing presentations, investment memoranda and other required documents for the review and evaluation of the projects and investment opportunities by the executive management
• Actively participating and assisting in the execution of M&A and financing transactions
• Preparing/assisting financial models and presentations for project/acquisition financing of existing/new projects and assets
• Analyzing financial and operational data of existing companies/assets
• Preparing periodical internal management reports for the purpose of monitoring the performances of the companies/assets
• Following up regulatory and sector specific developments in the Turkish renewable energy market

Place of Business:
• Ankara Office

Job Contact Information:
• e-Mail : ik@akfen.com.tr

Job Application Link Display
Şimdi Başvur



Başlık İDARİ VE MALİ İŞLER UZMANI
Kategoriler Tam Zamanlı Pozisyonlar
Başlangıç ​​Tarihi 20-04-2017
Bitiş tarihi 30-06-2017
Konum Isparta
İş Bilgileri

İDARİ VE MALİ İŞLER UZMANI
Isparta Şehir Hastanesi Yatırım İşletme A.Ş.’de görevlendirilmek üzere İdari ve Mali İşler Uzmanı pozisyonunda bir personel istihdamı yapılacaktır.

Genel Nitelikler
• İşletme, İktisat ve Sağlık Yönetimi lisans programından mezun,
• Isparta’da ikamet edebilecek,
• Kamu veya Özel Sağlık Kuruluşlarında hizmet sözleşmelerinde sorumlu olarak en az 5 yıl görev yapmış,
• Ön muhasebe, satınalma, hakkediş kontrolü konusunda deneyimli,
• Tercihen İşletme Güvenliği, Proje Yönetimi, Kalite Yönetimi İzleme Teknileri, Ölçme Değerlendirme konularında eğitim almış,
• Genel hastane işleyişi ve güncel mevzuata hakim,
• İstatistiksel verilerle raporlama ve monitoring konularında deneyimli,
• Hastanelerde yardım masası yönetimi konusunda tecrübeli,
• Tercihen İngilizce bilen,
• Planlama ve raporlama becerileri gelişmiş,
• Takım çalışmasına yatkın ve sonuç odaklı,
• Yazılı ve sözlü iletişim becerileri güçlü,
• Yoğun ve dinamik çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
• Seyahat engeli olmayan,
• B Sınıf ehliyete sahip ve aktif araç kullanabilen,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
İş Yeri:
Isparta Şehir Hastanesi Yatırım İşletme A.Ş. / Isparta
İletişim Bilgisi:
E-Posta: ik@akfen.com.tr

Adayların belirtilen pozisyon için en geç 30 Haziran 2017 tarihine kadar başvuru yapmaları gerekmektedir.

Job Application Link Display
Şimdi Başvur